Pages

Wednesday, June 22, 2016

Fra et hjem til et andet! // From one home to another!


Som nogle af jer måske ved fløj jeg tilbage til Danmark i lørdags. Jeg havde været i England i præcis 297 dage hvor jeg havde gode dage både inde og ude. Jeg kan ikke tro at det har været så lang tid siden at jeg først kom til England og mængden af begivenheder jeg har oplevet derhenne – halloween, jul, nytår, påske, og fødselsdage, inkluderende min egen 17 års fødselsdag tilbage i februar.
Den første dag tilbage i Danmark tilbragte jeg derhjemme sammen med min familie. Jeg formåede også at pakke alt i min bagage ud hvilket var alletiders. Om aftenen var det meningen at jeg skulle ud og spise sammen med en veninde, men i stedet kom jeg til min søsters hjem (for at se hendes nye stue) og blev overrasket der af flere venner og veninder. Det var simpelthen så rart af dem at komme og velkomme mig tilbage og også super at komme ajour med dem alle.
Siden da har jeg bare mødes op med venner – havde en familie middag, tog ud og bowle, besøgte min gamle skole, og pakkede for en anden tur som nærmer sig.
// As some of you may know I flew back to Denmark last Saturday. I had been in England for exactly 297 days where I had many great days in and out. I cannot believe it has been so long since I first got to England and the amount of events that I had had there - Halloween, Christmas, New Year, Easter and birthdays, including my own 17th birthday back in February.
The first day back I spent at home with my family. I also managed to unpack all my stuff which was great. In the evening I was supposed to go out for dinner with a friend, but instead I went to by sister’s house (to see her new living room) and got surprised by even more friends there. It was so nice of them to come and welcome me back and also great to catch up with them all.
Since then I’ve just been meeting up with friends - had a family dinner, went bowling, visited my old school, and packed for another trip which is coming up very soon.  










No comments:

Post a Comment