Pages

Monday, February 08, 2016

Crowborough, Tunbridge Wells og Brighton!

Denne weekend har været en super weekend med film, shopping og, overraskende nok, ingen aftensmadder ude, men derimod lange dage med godt selskab.
I fredags sov jeg hos Eleonora sammen med to andre, hvor vi så film og spiste Ben&Jerry’s is. Jeg nyder virkelig aftener som disse, der bare er enkle og simple, men fyldt med grin og hygge, (og en god portion is). Vi så først filmen Ratatouille, og derefter The Dictator. Det var først under den første film, at jeg fandt ud af at ordet ”rat”, altså dyret ”rotte”, var inkluderet i selve filmens ”Ratatouille” navn. Må sige at det var en af aftenens højdepunkter for mig. Fem måneder i England har tydeligvis gjort sig til nytte.
Næste dag tog jeg bussen tilbage til Tunbridge Wells, hvor jeg mødtes med en veninde, nemlig Annabelle. Der fik vi shoppet en smule, havde en nydelig frokost sammen, og havde samtaler på cafe-stole, bænke og sofaer. Jeg fik købt en bluse fra Topshop, så jeg endelig havde noget der passede til mine cigarette trousers, som jeg købte helt tilbage til min London Camp for fem måneder siden.
I går tog jeg så til Brighton sammen med et par veninder, og der købte jeg igen noget fra Pull&Bear. Jeg har nævnt butikken før, og jeg nævner den igen, for jeg finder næsten altid noget når jeg er der. Denne gang et par simple sorte sko.
Alt i alt, var det en ganske succesfuld weekend med nye opdagelser, nyt tøj og nye uforglemmelige minder.


// Last weekend has been a great weekend with films, shopping and, surprisingly enough, no dinners out, but on the other hand long days with great company.
Last Friday I slept at Eleonora’s place with to other girls, where we watched films and ate Ben&Jerry’s ice cream. I enjoy these kinds of evenings, there are just plain and simple, but filled with love and laughter, (and a nice amount of ice cream). We first watched the film Ratatouille, and after that we watched The Dictator. It was first during the first film, where I found out that the word “rat” is in the actual title of the film “Ratatouille”. Definitely one of the evening's highlights. I must say that five months in England have shown to be useful.
The next day I went with the bus back to Tunbridge Wells, where I met with my friend Annabelle. We did a bit of shopping, had a really nice lunch together, and had some great conversations on café-chairs, benches and sofas. I bought a blouse from Topshop, so I finally had something that went with my cigarette trousers, that I bought way back to my London Camp five months ago.
Yesterday I went to Brighton with a few friends, and I again bought something from Pull&Bear. I mentioned the shop before, and I am mentioning it again, because I almost always find something that I want whenever I’m there. This time I found a pair of black simple shoes.
All in all, it was a very successful weekend with new discoveries, new clothes, and new unforgettable memories.

No comments:

Post a Comment