Pages

Monday, February 22, 2016

Ashdown Forest!

Min vinterferie er nu slut, og på grund af det kolde vejr for nylig, var jeg ikke så meget udenfor som jeg ville have været. Jeg gik dog en tur i Ashdown Forest, som er en skov her i East Sussex. Skoven er kendt som Hundredmeterskoven i A.A. Milnes bøger om Peter Plys. Vi kørte derud ved 14-tiden, og selvom solen skinnede, var temperaturen rimelig lav, og det var koldt. Så det var bare på med huer og vanter, for det var tid til noget af en oplevelse. Der hvor vi gik, var der ikke så forfærdelig meget skov, men det var stadig dejligt at komme udenfor i fri luft. Efter vores gåtur tænkte vi også, at det ville være en god ide at få en kop kaffe i Costa for at få varmen igen. Costa har været en meget populær kaffebar for mig siden jeg ankom, og jeg vil helt sikkert savne tiderne der.

// My half-term is now over, and because of the cold weather lately, I have not been outside as much as I wanted to. However, I did go for a walk in Ashdown forest, which is a forest here in East Sussex. The forest is famous as the setting for the Winnie-the-Pooh stories, written by A. A. Milne. These hugely popular stories were set in and inspired by Ashdown Forest. We drove out there around 2 pm, and even though the sun shined, it was Cold. So we had to put on beanies and glovves, because it was time or an adventure. Where we walked there wasn’t that much actual forest, but it was still nice to be outside in open air. After our walk we then decided that it would be nice to have a kop of coffee in Costa to get warm again.

 
 

 


 

 

No comments:

Post a Comment