Pages

Monday, February 15, 2016

Min 17 års fødselsdag!

Den 13. februar 2016 – I lørdags var det min fødselsdag, og den fejrede jeg sammen med mine nærmeste venner her. Jeg startede dagen med morgenmad derhjemme, hvor jeg fik en lækker pakke med chokolader og et kort af mine værtsforældre. Om formiddagen tog jeg så over til Eleonora (Italien) sammen med et par andre veninder for at tilbringe dagen der. Mens jeg sad i stuen sammen med hendes værtsbror overraskede de mig med kage, kort og roser fra dem, mens de spillede sangen ”Happy Birthday” på kinesisk. Det var super sødt gjort af dem. Vi fik spist chokolade og kage, og spillede bræt- og kortspil indtil vi skulle af sted til aftensmad i Cosmo. Jeg havde været i Cosmo før sammen med min local rep til frokost, så jeg ville også prøve at spise der til aftensmad. Det er også altid nemt og dejligt med en buffet, når man er en større gruppe der spiser sammen til et måltid. Maden var rigtig god, og under måltidet modtog jeg gaver fra andre veninder, som jeg er super glade for. Da vi var færdige i Cosmo tog vi tilbage til Eleonora, Louise (Danmark) og Meret (Schweiz), (de er alle tre værtssøskende), for at slappe af, se film og (u)nyttige YouTube videoer, og nyde resten af aftenen i hinandens selskab. Det endte med at være en rigtig god dag, men det forventede jeg allerede, især i deres selskab.
Næste morgen valgte vi også at spise morgenmad i gode, gamle Wetherspoons.


// The 13th of February 2016 – Last Saturday was my birthday, and I celebrated that with some of my dearest friends here. I started the day with breakfast at home, where I received a delicious box of chocolates and a card from my host parents. When it was afternoon I went to Eleonora (Italy) with a few friends to spend the day there. Whilst I sat in the living room with her host brother, my friends surprised me with a cake, a card and roses whilst playing the son “Happy Birthday” in Chinese. That was truly nice of them. We ate chocolate and cake, and played board- and card games until we had to leave for dinner in Cosmo. I had been to Cosmo before with my local rep for lunch, so I wanted to try the restaurant out for dinner as well. It is also always nice and easy with a buffet, when you go out for dinner with a bigger group. The food was really good, and during our meal, I received some lovely presents from other friends, which I am indeed thankful for. When we finished in Cosmo, we went back to Eleonora, Louise (Denmark), and Meret (Switzerland), (they are all three host sisters), to relax, watch films and not so useful YouTube video, and enjoy the rest of the evening in each other’s company. It turned out to be a really nice day, but I already expected that, especially with their company.
The next morning we also decided to have breakfast in good old Wetherspoons.
  


 
 
No SnapChat filter needed..

 

 
♥x♥x♥

 

 
 

No comments:

Post a Comment